Elektrotim

Specjalista ds. handlowych w branży teletechnicznej

Miejsce pracy:

Wrocław, woj. dolnośląskie

Wymagania

  • Wykształcenie techniczne (specjalizacje: telekomunikacja, elektronika, elektryka).
  • Minimum 2 lata doświadczenia w branży teletechnicznej, telekomunikacyjnej na stanowisku handlowym bądź realizacyjnym (warunek konieczny).
  • Znajomość rynku teletechnicznego i elektrycznego – producenci, dostawcy, klienci w zakresie systemów bezpieczeństwa i systemów teleinformatycznych (warunek konieczny).
  • Umiejętność kosztorysowania i wykonywania przedmiarów robót budowlanych branży teletechnicznej, telekomunikacyjnej.
  • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej oraz tworzenia wycen i ofert techniczno – handlowych na podstawie projektów (kosztorysowanie w programie Norma).
  • Biegła znajomość pakietu Office.
  • Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych.
  • Nastawienie na realizację celów sprzedażowych.
  • Prawo jazdy kat. B.

Obowiązki

  • Analiza dokumentacji przetargowej i wymagań technicznych związanych z procedurą przygotowania ofert.
  • Przygotowywanie zapytań ofertowych, kalkulacji i kosztorysów ofertowych.
  • Uczestnictwo w wizjach lokalnych.
  • Negocjacje z klientami.
  • Pozyskiwanie nowy klientów.
  • Analiza i ocena ofert od dostawców.

Oferujemy

  • Pracę w spółce giełdowej.
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych – dofinansowanie studiów, szkoleń, kursów.
  • Możliwość uzyskania uprawnień.
  • Prywatna opieka medyczna – Allianz.
  • Ubezpieczenie na życie.
  • Karta sportowa – Multisport.
  • System świadczeń socjalnych.
  • BabyBox – zestaw powitalny dla nowego członka rodziny.
  • Darmowy parking dla pracowników.
Aplikuj teraz

Nasi rekruterzy

HR Alicja Pisarczyk-Bańkowska

Alicja Pisarczyk-Bańkowska

Kierownik Działu HR

alicja.pisarczyk-bankowska@elektrotim.pl
HR Monika Bąkowska

Monika Bąkowska

Specjalista ds. HR

monika.bakowska@elektrotim.pl
Przejdź do treści