Specjalista ds. Kadr
Wymagania
- Wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: zarządzanie, prawo, administracja, ekonomia).
- 3 lata doświadczenia w pracy w obszarze kadrowym.
- Bardzo dobra praktyczna znajomość aktualnych przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych (w tym w zakresie sporządzania deklaracji zgłoszeniowych i rozliczeniowych ZUS, PPK, GUS).
- Doświadczenie w pracy z systemami ERP (mile widziana znajomość systemu TETA)
- Praktyczna umiejętność obsługi programów MS Office (Excel, Word, PowerPoint), programu Płatnik.
- Sumienność oraz odpowiedzialność w zakresie powierzanych zadań.
- Umiejętność organizacji pracy własnej, w tym pracy pod presją czasu.
- Nastawienie do tworzenia pozytywnych relacji z pracownikami.
Obowiązki
- Prowadzenie spraw kadrowych dla ok. 350 osób.
- Prowadzenie akt osobowych pracowników.
- Przygotowywanie umów o pracę, porozumień zmieniających, świadectw pracy i innych dokumentów wynikających z zatrudnienia.
- Kontrola badań lekarskich.
- Przygotowywanie danych do sprawozdawczości GUS oraz tworzenie raportów i analiz wewnętrznych.
- Ewidencjonowanie i kontrola absencji (urlopów, zwolnień lekarskich, etc.).
- Przygotowywanie zaświadczeń dla pracowników.
- Wsparcie merytoryczne pracowników z zakresu prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, uprawnień pracowniczych, naliczania wynagrodzeń.
Oferujemy
- Pracę w spółce giełdowej.
- Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych – dofinansowanie studiów, szkoleń, kursów.
- Możliwość uzyskania uprawnień.
- Prywatna opieka medyczna – Allianz.
- Ubezpieczenie na życie.
- Karta sportowa – Multisport.
- System świadczeń socjalnych.
- BabyBox – zestaw powitalny dla nowego członka rodziny.
- Darmowy parking dla pracowników.
Nasi rekruterzy
 
                                            Alicja Pisarczyk-Bańkowska
Kierownik Działu HR
tel.                                                    
722 201 639                                                    
alicja.pisarczyk-bankowska@elektrotim.pl                                                
