Elektrotim

Specjalista ds. zakupów zagranicznych

Dołącz do nas i rozwijaj swoją karierę w inspirującym środowisku, które sprzyja innowacyjności i współpracy.

Praca biurowa

Miejsce pracy:

Wrocław, woj. dolnośląskie

Wymagania

  • Znajomość rynku elektroenergetycznego w Polsce i na świecie.
  • Min. 3 letnie doświadczenie zawodowe w środowisku międzynarodowym, w obszarze zakupów zagranicznych i znajomość procedur zakupowych.
  • Biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie umożliwiająca samodzielne kontakty zawodowe oraz prowadzenie korespondencji handlowej.
  • Umiejętność pozyskiwanie nowych dostawców z rynków zagranicznych.
  • Wykształcenie średnie lub wyższe techniczne.
  • Umiejętność prowadzenia negocjacji handlowych.
  • Prawo jazdy kat. B.
  • Odporność na stres.
  • Obsługa komputera – znajomość pakietu MS Office.

Obowiązki

  • Analiza rynku międzynarodowego pod kątem optymalnego doboru dostawców, kształtowanie relacji w celu utrzymania stabilnego portfela dostawców.
  • Pozyskiwanie ofert (sporządzanie zestawień, negocjowanie cen, warunków płatności i terminów dostawy, certyfikatów i kart materiałowych),
  • Prowadzenie negocjacji z dostawcami zagranicznymi.
  • Przyjmowanie, weryfikowanie oraz realizacja wniosków o przeprowadzenie postępowań zakupowych zgodnie z zapotrzebowaniem komórek organizacyjnych,
    • Przygotowywanie kompletnej dokumentacji, dotyczącej zakupów usług, materiałów, urządzeń oraz przeprowadzanie i monitorowanie postępowań.
  • Udział w sporządzaniu umów współpracy handlowej z dostawcami.
  • Udział w międzynarodowych targach branżowych.
  • Opracowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby Spółki,
  • Monitorowanie procesu zawierania i realizacji umów w tym zbieranie i analizowanie opinii dotyczących zgodności dostaw z zawartymi umowami pod względem technicznym i jakościowym.
  • Przestrzeganie tajemnicy służbowej oraz dbałość o bezpieczeństwo gromadzonych materiałów i dokumentów, Przestrzeganie wewnętrznych aktów normatywnych.
  • Wykonywanie pozostałych prac związanych z obsługą zamówień m.in.: autoryzacja zamówień na platformach zakupowych poszczególnych hurtowni, dodawanie nowych użytkowników na platformach zakupowych.

Oferujemy

  • Pracę w spółce giełdowej.
  • Finansowanie studiów, szkoleń, kursów branżowych oraz nauki języków.
  • Możliwość uzyskania uprawnień.
  • Prywatna opieka medyczna – Allianz.
  • Ubezpieczenie na życie.
  • System świadczeń socjalnych.
  • Karta sportowa – Multisport.
  • Darmowy parking dla pracowników.
Aplikuj teraz

Nasi rekruterzy

HR Alicja Pisarczyk-Bańkowska

Alicja Pisarczyk-Bańkowska

Kierownik Działu Personalnego

alicja.pisarczyk-bankowska@elektrotim.pl
HR Monika Bąkowska

Monika Bąkowska

Specjalista ds. Kadr i Rekrutacji

monika.bakowska@elektrotim.pl
Przejdź do treści